Skåningen

Träning, livet och resor.

massa nytt.

Kategori: vardag

det blev en härlig shopping runda med Johanna idag. Först var vi på IKEA i Malmö och shoppade loss, sedan åkte vi till Lund där vi va på Granit, Bolagret och lite andra affärer. Där shoppade vi också loss en hel del.
Så jag kom hem med en massa nytt till lägenheten, super myyyysigt. ME LIKE.
Imorgon ska jag hem till mamma och pappa för att börja jobba på min dörr. All gammal färg måste skrappas av och sedan ska jag måla den. Får se hur långt jag kommer på den imorgon.

Mina tjejer har äntligen landat i Eslöv igen, så imorgon ska vi hinnna med en lunch tillsammans, vi har inte seets på 3 veckor och det är nog något nytt rekord för oss att vara ifrån varandra. Ska bli härligt att träffa dom igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: