Skåningen

Träning, livet och resor.

home sweet home.

Kategori: vardag

då var man tillbaka i Eslöv igen då.
Har haft det kanon bra på min semster nere i Montengreo och Serbien, 15 dagar av värme, svett och skratt. Har varit en sjukt lugn semster, jag som typ bara hade packat ner massa festkläder men dom fick jag bara använding för 2 kvällar.

Jag flög kl 08.00 imorse från Belgrad. Det sjukaste idag är ändå att när jag kommer in gaten och letar efter en sittplats så hör jag "cecilia??"
Jag vänder mig om och vem sitter inte där om Silvia som gått i min klass från 1-9an. Helt sjukt.
Vi åkte samma flyg hem och bad om att få sitta brevid varandra, vilket vi fick. Resan gick så sjukt mycket snabbare, vi snackade bara massa gammla skol minnen.


Jag måste sola mera, känner mig inte ett dugg brun, ABU! Alla mina favvo brudar är på roadtrip så jag hänger runder med lite andra vänner.
Tog en fika med söte näten Emelie så fort jag kom hem, jag hann bara lämna väskan i lägenheten sen drog jag ner till Grappa. MYYYYS =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: