Skåningen

Träning, livet och resor.

äntligen =)

Kategori: vardag

idag blev det 3 mil på cykel med Johanna och Martina. En skön men jobbig runda i motvinden och alla skånska backar. =)
När vi skulle cykla ifrån Johanna och Mackes hus så stod där en spegeldörr lutad mot deras hus. Jag frågade vad som skulle han den till?
Johanna sa" den ska vi elda upp."
jag skrek typ " NEJ NEJ NEJ för fan då ska ha den!!" Har ju sökt efter en sådan hur länge som helst nu, ska ha den som sänggavel. Men jag måste först ta bort all gammal färg och sedan måla om den. Pappa kom och hämtade den så nu är det bara en massa jobb som återstår för mig.Ni kommer få se resultatet när den är klar.  Får bli lite före och efter bilder tror jag.

Efter vår cykelrunda böev det kyckling sallad och chill hemma hos Macke och Johanna =)
Johanna visade mig en SJUKT fin lägenhet som är till salu i Eslöv idag, jag vill verkligen ha den. Får nog ta upp detta med mamma och pappa för att höra ders åsikt. VILL HA VILL HA VILL HAAAAAA!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: