Skåningen

Träning, livet och resor.

vilken vurpa!

Kategori: vardag

Jag och Kvant har precis varit nere på stan och kollat runder och gjort lite ärende.
ETT TU TRE så låg jag på marken. Jag flög så det sjöng om det. Tur att man är så van vid att slungas ner i marken från handbollen så jag klarade mig utan skador. Men tänk om detta hade hänt en äldre person, stackare dom hade ju bryttit varenda ben i kroppen. Jag är så trött på all snö och is nu, FÖRSVINN, och ge mig sol och vår.

Ikväll är det handbolls derby i div 1 södra för herrar. Eslövs HF mot H65 (Höör) Ska bli kul att se.

Några av brudarna i gänget ska spela bowling ikväll och sedan käka tsm, får se om jag joinar dom i käket sedan eller om det blir sällskaps spel med Emil och Macke och kanske någon mer jag får bestämma mig under matchens gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: