Skåningen

Träning, livet och resor.

nyvaken.

Kategori: vardag

guuuud så skönt med sovmorgon, vakande för en liten stund sedan. Älskar att vakana av sig själv och inget jävla larm som ringer.
Dock har jag lite ont i halsen men jag har svept en kopp te med mycket honung i så det känns lite bättre

Funderar på att ta tag i att stöda ordentligt, sen vid lunch har jag lite annat planerat.

Skulle behöva åka till lagerhouse i Lund för där finns lite saker som jag behöver, men jag har några dagar till på mig att fixa så det ska nog gå bra.

Kommentarer

  • moa säger:

    Tjena snygging!!! Cilla hur lever livet? vad häder i skåååånet`? puss

    2010-02-19 | 15:33:42
    Bloggadress: http://skogsmoa.blogg.se/
  • moa säger:

    Cilla nu suger det i Norrköping typ lika mkt som på ala andra ställen i sverige kan jag tänka mej!! Kom och hälsa på i vår/sommar så gör vi gatorna osäkra tillsammans :D btw ja åker till Gran canaria om 2 veckor för att ladda om batterierna så jag står ut till våren! :D man får väl vara gla om snön är borta till midsommar.. haha Take Care puss

    2010-02-19 | 16:49:41
    Bloggadress: http://skogsmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: