Skåningen

Träning, livet och resor.

matchen inställd.

Kategori: vardag

jag vakande runt 10 imorse, redo för att gå att köpa en dunder frukost men då jag såg ett sms från vår tränare att matchen blev inställ pga snökaos i Gbg så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra.
När man har förberett sig för match och sen när det inte blir av så blev det lite kaos i hjärnan.
Men jag och brudarna löste det med en shopping tur istället.
När vi kom hem stack vi till gymmet, sjuuukt skönt att pumpa ut sig totalt.

Nu har jag precis beställt hem en massa bilder som jag ska.
Tror nog att jag ska sätta mig ner imorgon igen och mata in en massa bilder till som jag vill ha hemma. Sjukt billigt ju. Så det måste jag ta tag imorgon.

Ikväll har Dempan avskeds fest, han ska ju iväg till Turkiet och jobba som reseguide. abuuu..

Nu blir de duschen sedan får jag fixa till mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: