Skåningen

Träning, livet och resor.

magsjuk?

Kategori: vardag

det hela började i tisdags på träningen då jag hade en konstigt känsla i magen, sedan efter träningen kände jag mig dålig.
Natten till igår (onsdag) var nog det värsta jag varit med om, ska verkligen inte gå in på detaljer här, men min mage mådde verkligen inte hundra gunnar. FY FAN!
Jag klve upp till min massage igår morse ocg jag var riktigt orolig över om jag skulle klara av att ligga hos henne i 2 timmar utan att behvöa springa akut på toa. Jag lyckades.

Sedan bar det iväg till Malmö med 1 ½ banan i magen bara sedan tisdagens lucnh, rätt tom i magen men det gick inte att äta. Emma, Lisa och ja skulle fixa lite i Malmö men jag gav upp efter ett tag och tog tåget hem.
När jag kom hem igår var jag totalt utmatad, så kasst jag mådde, kunde knappt röra mig, ont i magen, fick springa på toa stup i kvarten. Som tur var så kom mamma förbi med lite bubbelvatten och blåbäsdricka.

Nuläget då? Jag mår mycket bättre idag, har precis fått i mig 1 mörk macka men det var tungt att få ner.
Men dte blir iaf jobbet imorgon om jag inte bli värre under dagen, men de tror jag inte..

ABU FÖR MAGSJUKA!

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    Nu vill jag inte låta elak på något sätt, men du vet väl att du smittar trots att DU blivit frisk. Håll dig hemma i 48 tim EFTER att du blivit bra så slipper alla andra som du träffar bli magsjuka.

    Med ditt "tänk" att du ska jobba, träffa människor, gå på massage etc så startas det magsjuke epedemier:(!!

    2010-11-02 | 01:28:27

Kommentera inlägget här: