Skåningen

Träning, livet och resor.

helt slut.

Kategori: vardag

efter några timmar på vårat kära Grappa så frågade jag brorsan om jag kunde få gå ut med Buddy en runda. Och sjäklart fick jag de, var ute lite mer än en timme med honom och pulsade runt i snön i eslöv, han blev rätt trött och jag likaså, framförallt blev jag sjukt varm.
Hatar att lämna honom hemma hos brorsan när man varit ute med honom, han står med huvdet ner tryckt mot golvet och kollar med ledsna ögon. Man får ju ångest när man ska gå, han är ju bara för söt den jäklen.

Snart går jag ner på coop och köper mig en hårfärg och fixar håret själv, orkar inte med detta längre!!!

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Hej hjärtat! Nej bloggen är ju inte direkt något som jag "gått ut med", men kul att du hittade dit, nu kan vi följa varandras liv så vi håller oss uppdaterade till nästa gång vi ses:) Puss

    2010-02-03 | 22:59:14
    Bloggadress: http://liustudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här: