Skåningen

Träning, livet och resor.

söndagsmys?

Kategori: vardag

Egentligen skulle mina töser kommit hit nu ikväll, men det blir nog inte av. Får mysa själv, vart är min man när jag behöver en?  ;)
Har varit hemma hos päronen och fått lite kvällsmat, brorsan och farmor var också där.
Aldrig fel, fick julklapp av farmor idag, tackar.

Måndag imorgon och det är jobb som gäller. Segt, vi får väl se om folk kommer och badar eller om alla är ute och julhandlar på rean?


Hade inte med mig min kamera igår kvälll, det brukar jag alltid ha när de vankas fest. Så tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder. Dåligt av mig. Men det var en mycket trevlig kväll iallafall. Jävla jägers som sagt.

                                   Igår var jag inte uppe på scenen som sist när jag var på Jägers..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: