Skåningen

Träning, livet och resor.

sjukt trött.

Kategori: vardag

Fy fan vad jag är trött nu.
Satt kvar en stund på Grappa efter mitt jobb pass och käkade lite kvälls mat och tog EN öl. Sjukt gött med öl. Det var ett tag sen.
Nu håller jag på att somna här i soffan.
Vet inte riktigt hur jag göra ikväll.
Veluté ( ett ställe i Eslöv) ska ha bartömning ikväll så alla ska dit typ. Men jag vet inte om jag ska hänga med dit eller om jag ska slappa i soffan bara..
Jag får väl fundera ett tag till.

Varför så glad nu för tiden då undrar ni säkert.... ?

Jo för att igår...




IGÅR TOG JAG AV MIN TANDSTÄLLNING!!!
SÅ SJUKT JÄVLA HÄRLIGT!!!!!

Tog bilderna nu nyss, så jag ser rätt sliten ut, men ni måste ju få se.
Jag älskar det och jag är så glad att jag valde att skaffa tandställnig trots att jag nu är 24 år gammal och fick den som 23 åring.

Kommentarer

  • Dajsan säger:

    You look lovely Cilla! :) nu får alltid leeeee :)

    2010-12-11 | 18:14:12
    Bloggadress: http://functionalindividualtraining.blogspot.com/
  • Kakan säger:

    jätte fint :)

    2010-12-11 | 19:11:24
  • Mh säger:

    Fucking snygggg du är då bebe

    2010-12-11 | 22:56:10
  • Hannis säger:

    Snyggt vännen! De är du värd! <3 Kram Kram

    2010-12-12 | 11:06:34
  • Jeffe säger:

    jag visste det! wohooo, härlig känsla det där ;)

    2010-12-14 | 10:52:34
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: