Skåningen

Träning, livet och resor.

sjukt go vinst.

Kategori: vardag

Godmorgon mina vänner.
Jag som trodde att jag skulle sova jättelänge idag.
Var hemma 01.00 i natt.
Men eftersom jag vakande nu så var det lika bra att kliva upp ur sängen.
Vi var som sagt upp i Kungälv igår och spelade, först spelade vi sedan spelade herrarna.
Vi krossade Kungälv med 38-24.
Jag fick in 7 goa bollar i målet och fick dessutom matchens lirare.
En låda full med kex från Götebrogskex. Tackar!
Sen så skrällde herrarna också och vann, så det var en härlig buss resa hem.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra idag...
Städa? Julshoppa? slappa?


Fy fan vad jag ska äta kakor nu ;)
Riktkigt gött att jag fick den nya Ballerina Kladkaka Vanilj, har velat smaka den men inet köpt den.
Nä jag får nog helt enkelt ha kafferep med sju sorters kakor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: