Skåningen

Träning, livet och resor.

Nyår nästa.

Kategori: vardag

Ja jisses, tänk att det redan har gått ett HELT år sedan vi var på Nyårskryssningen i fjol, Sthlm- Åbo. Det nya året som vi sedan fick fira om i Norrköping eftersom Elli svimade på båten och inte kunde fira in det med oss.
Imorgon bär det alltså av till Kalmar, ska bli riktigt trevligt. Nytt folk, ny stad, de kan aldrig gå fel.

Men jag borde kanske börja fundera på vad jag ska packa ner och lite sånt.
Jag har för det första inte någon dricka, så imorgon ska jag upp i tid för att göra lite ärende på stan.
Inhandla dricka, inhandla något att äta i bilen upp, kanske inhandla en dubbel uppblåsbarmadrass. (?)
Nyårsklännig då? Ja ni, om jag ens visste de själv, jag får väl ta och rota igenom garderoben och se om där finns något användbart som man kan piffa till med lite smink, smycken och fröck frisyr?

Last new year in pictures.










Kommentarer

  • Emilia säger:

    Ha det så roligt mina vänner :)

    Tat lugnt, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!



    <3

    2010-12-30 | 23:20:17

Kommentera inlägget här: