Skåningen

Träning, livet och resor.

nu kööööör vi..

Kategori: vardag

Freed har precis varit här en liten stund och chillat.
Vi snackade lite om hur kvällen ska bli.
Jag börjar må mycket bättre förutom att näsan rinner som en flod, men skit i det. Har ingem feber iaf.
Förfest hos Caster ikväll, sen jäklar i det blir Jägers för hela slanten.
Kön lär vara sjukt lång som varje år men men det är bara till att stå ut.
Jag får väl tränga mig som jag gjorde sist när jag var där, förstår inte att ingen blev sur på mig för fy fan vad jag trände mig.

Julafton igår var trevligt, fick lite smått och gott. En ny kaffekokare, en ny mixer, morgonrock och en en massa bra att ha prylar. Sen har jag ju fått min fjällräven jacka som tidig julklapp.
Tusen tack.


Nä om man skulle ta en power napp nu? Eller ska man kanske duscha och ansa allt kroppshår?
hmm.. Ska ju dock hem till mamma och pappa och käka vid halv 4, så en nappi bli nog lite svårt.





Förra året den 25dec. Ikväll kör vi igen.
Fast vi har ersatt Hanna med Anje eftersom hon är i Sälen så henne får vi ha i tankarna ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: