Skåningen

Träning, livet och resor.

mat åt ett fotbollslag?

Kategori: vardag

Hej hopp i löven pilla er i...... örat!
Tisdag igen, en helt jäkla vanlig tisdag.
Har det ens varit jul?
Det känns inte som det iallafall.
Mina planer inför nyårsafton var NORRKÖPING... Men eftersom det inte verkar hända något där uppe så har jag beslutat mig för att skita i det. Känns ändå som att tågen kommer klödda ( bråka) så jag pallar inte.
Så nu blir det nyårsafton i Kalmar istället. Jag hänger med Steffi och Freed upp till Sanna i Kalmar och firar där. Ska bli riktigt skoj.
tjoohooo =)
Norrköping finns ju kvar och jag kommer säkert åka upp inom kort ändå.
Jävkligt synd bara för Ewe skulle ha färgat mitt hår på fredag men det får också bli nästa gång.

Jag har nyss lagat spagetti och köttfärsås och det blev så himla mycket mat, skulle kunna göda ett helt fotbollslag.
Galet mycket blev det, jag får väl frysa in lite eller något i den stilen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: