Skåningen

Träning, livet och resor.

jag önskar..

Kategori: vardag

Jag önskar att jag hade en bror.
Nä men det har jag ju !
Men jag önskar att jag hade en bror som gillar dom kläderna som jag så GÄRNA vill köpa till honom. suck.
Jag hade kunnat köpa hur mycket snygga kläder som helst till honom men han har ju tyvärr inte den stilen som jag önskar att han hade.
En snygg flanell skjorta är ju så jävla hett, men han föredrar vanliga skjorter som är mer stilrena.
Jävligt synd. Jag får nog ta och skaffa mig en pojkvän som jag kan handla snygga kläder till.


Har precis slagit in lite julklappar och lagt under min gran. När jag slår in julklappar så använder jag alltid roligt papper och snörren. Jag hatar allt vanligt julpapper som har tomtar och massa skit på sig, det är så jävla fult.
Så nu ska ni få se hur jag slagit in några julklappar.


Visst är det mycket trevligare att få såna här julklappar än klappar med fult jävla tomte papper på?
Här har vi ett guldigt paket med snörre som har renar på sig.
Paket 2 är silvrigt med lila snöre.
Paket 2 är polkagris ranidgt med rött burrigt snörre.
Och det sista paket är chockrosa med ett svart snöre med silverglittrig text där det står God Jul på.

Kommentarer

  • Din bror säger:

    Eftersom jag har ett jobb där det krävs vårdad klädsel så kan jag inte gå runt och se ut som en white-trash och förövrigt slutade flanell att vara populärt 1978, samtidigt som den sista Gröna Hissen blandades i en bar.

    2010-12-13 | 16:35:07

Kommentera inlägget här: