Skåningen

Träning, livet och resor.

Glad

Kategori: vardag

Imorse när jag kom till jobbet så gick jag upp på gymmet,Actic för att öppna så folket kunde träna. Jag smög snabbt upp på vågen och fick en härlig suprise, är nere på 70,5 kg nu och jag mår SÅ BRA!!
Jag skuttade ner till Therse och Nina och hoppade runder som en tok, dom stod och kollade på mig och undrade vad jag sysslade med.
När jag berättade så förstod dom min glädje.
Jag trivs så sjukt mycket mer med min kropp nu när jag har slutat festa så jävla mycket och börjat träna mer.
Men jag ska ner på 68 kg då kommer jag vara nöjd... Det är ju inte så långt kvar dit,så jag får väl fortsätta göra de jag gör.
Folk har börjat kommenetra min vikt, men jag har inte gått ner så mycket i vikt mer i omfång, utan jag ser ut som jag ska nu, jag har bara varit lite "sprit" stor innan.
Men nu jävlar ;)


Kommentarer

  • Jeffe säger:

    jag tyckte du var skitsmal redan när du var hemma och hälsade på :) man såg stor skillnad!

    2010-12-07 | 13:40:29
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: