Skåningen

Träning, livet och resor.

brorsan attackera.

Kategori: vardag

Oj minsan, min bror har tydligen läst min blogg.. WOOPS! Det trodde jag aldrig skulle ske.
"Eftersom jag har ett jobb där det krävs vårdad klädsel så kan jag inte gå runt och se ut som en white-trash och förövrigt slutade flanell att vara populärt 1978, samtidigt som den sista Gröna Hissen blandades i en bar."

Haha typiskt bror David, men han får ändå fina julklappar av mig, för jag är en snäll syster.


Imorgon blir det ett jävla körande för min del.
Först på morgon ska jag köra till Höör för att jobba, 2,5 mil.
Slutar jobba 16.00 då ska vi köra till Eslöv för i Eslöv ska hela laget rida. SJUKT JÄVLA SKOJ! Jag var nog den ända i laget som blev sjukt jäkla glad över denna överraskning.
Sedan sak jag köra tillbaka till Höör igen, för vi ska äta julmiddag med laget.
Och efter julmiddagen ska jag köra hem till Eslöv igen.
GALET!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: