Skåningen

Träning, livet och resor.

1 december.

Kategori: vardag

Jag kan inte riktigt förstå att det redan är 1e december.
Tiden går snabbt.
Jag gick aldrig upp 07.15 imorse men jag har kollat julkalendern på svtplay. Mys pys.
Man måste ju bara se julkalendern.

Jag sprang nyss upp på vinden till mitt förråd och hämtade ner mitt julpynt. Men jag känner att jag behöver mer.
Tror helt enkelt att jag får ta en tur i helgen och inhandla lite julpynt.
Jag tog ner min julgran oxå, men den får jag ABSOULT inte klä utan Freed, så jag tror vi ska ha julmys på ferdag kväll och klä min vackra gran.
Det hade varit perfekt för mig att göra på fredag för jag slutar 13.00, men ICKE vi har träning 16.30 så jag kommer inte hinna iväg då. Och på lördag ska jag jobba lunchen på Grappa, så det får väl bli på söndag dårå..


Såhär blev min julgran i fjol, har köpt lite nytt rosa pynt i år.
Men jag funderar skarpt på att köpa en rosa gran, men jag får inte det av tjejerna..
Dom två rosa glitter tornen brevid julgranen har jag nu ställt i vardagsrums fönstret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: