Skåningen

Träning, livet och resor.

vilken överraskning.

Kategori: vardag

igår kväll var Freed och Kvant hos mig och slappade, runt 22.00 sa Freed.
" Sanna kommer upp alldeles snart" jaja tänkte jag de brukar hon ju göra. Så Freed kastar ner nycklarna genom mitt köks fönster. Jag hör min ytter dörr öppnas och jag skriker från vardags rummet. "Lås efter dig är du snäll! " (om man inte låser så öppnas dörren av sig själv.) Samtidigt som jag säger till Freed och Kvant, "Sanna låser aldrig..."
Jag hör att dörren blir låst, och så hör jag en mörk röst som säger "JAJA mamma...!" Jag blir totalt stel. Vem FAN ÄR DET? hinnner jag tänka, kunde inte koppla rösten till någon alls..
Och vem kommer inte in i mitt vardagsrum om inte DEMPAN! Helt jävla sjukt, jag blev så chockad och glad att jag började gråta.
Dempan jobbar nere i Turket i som reseledare och jag har inte sett eller hört hans röst sedan 10 mars. DET ÄR LÅNG TID SEDAN DESS.. Jag blev så glad. Tänk att brudarna kunde hålla tyst om de.


Älskade Dempan, han åker tillbaka till Turkiet på söndag.
hoppas jag hinner träffa honom mer innan han åker tillbaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: