Skåningen

Träning, livet och resor.

söndag.

Kategori: vardag

vi förlorade med 7 bollar mot Eslöv igår, ändå helt okej.
Efter matchen igår var det snabba ryck hem för att göra mig klar för maskeraden. Och tänka sig jag kom typ kvart i 7 och vi var bjudna till kl 6, tror ni jag kom sist? NEJ! De är bra jobbat ;)
En väldigt rolig maskerad, de är kul att se vad folk har på sig, alla va bra utklädda får jag säga.
Jag körde hem 23.00 då folket började bli fulla, då räckte det för mig.
När man sitter ner och ser på alla fulla som dansar och folk vill inget hellre än att dra upp en från sin sköna stol, då kände jag att de var time to go.
Så jag har fått mina underbara timmars sömn även inatt.
Nu ska jag strax göra mig klar för att åka, måste tanka bilen innan, sen hem till mamma och pappa för att hämta mina match kläder som dom tvättade till mig igår. Sen bär det av till Höör för sista matchen för denna helgen, mot H43 / Lundagård 14.00

Kommentarer


Kommentera inlägget här: