Skåningen

Träning, livet och resor.

söndag, men vad gör de?

Kategori: vardag

godmorgon folket. Vakande precis. Jag jobbade på Grappa igår så jag var inte hemma förrän halv 4 imorse. Rätt sleden. Men de är bara att hoppa in i duschen för om en timme så ska vi ha personalfest med Grappa personalen. Jag är chaffis idag för det är min sista dag på semestern idag och jag börjar jobba 08.00 imorgon.
Kommer kännas skumt att börja jobba igen kan jag lova.

Varför är folk så omogna? Det blev värsta kallabaliken utanför Grappa igår, tror dom var 20 pers som stod och muckade med varandra fast de hela började med 2 personer. Så Fredde, vår vakt, ryckte in, men dom jävla idoiterna slutade inte för de, så jag fick gå in och SKRIKA på dom och dra brort dom.
Jag blir galen på sådana människor. Vuxkna män lixom, som ska slås? ORKA! Jag blev sjukt arg iaf. haha.


Nä nu måste jag fixa frillan ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: