Skåningen

Träning, livet och resor.

som ett russin.

Kategori: vardag

idag var Linn och jag i vattnet på jobbet i nästan 2 timmar. Carro som håller i jobbets vatten aktiviteter ska sluta så Linn och jag ska bli dom nya galningarna som ska stå och flumma på land när folket i vattnet gör som vi.
Vi hade jäkligt skoj i vattnet idag, det blev en del del trams men även massa allvar. Vi måste lära oss 3 olika program men det ska nog bra.
Jag ska gå igenom det igen imorgon fast då ska jag stå på land och Carro ska vara i vattnet och följa mig.
Skoj.

Det blir en runda till gymmet sen, Kvant och jag ska köra lite. Jag kör nog ett hyffsat lugnt pass idag med tanke på hur mycket jag redan har med handbollen. Men lite muskler är aldrig fel att bygg.

BEACH 2011 ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: