Skåningen

Träning, livet och resor.

knäck mig.

Kategori: vardag

idag är det fredag, WOHOOO, jag är ledig men är ändå redan vaken. Kanske inte så konstigt eftersom jag har sovit 11 timmar i natt så jag är helt och hållet utvilad. Finns inget bättre än att vakna utan att något larm ringer.
Jag hade dock satt larmet på 09.30 idag för jag ska iväg och bli knäckt 10.30.
Vår tränare Niklas har rekomenderat mig till hans gode vän Olle som är kiroprakter. Så halv 11 ska jag vara där, typ 100 m från min lägenhet, helt okej avstånd.
Det är så jäkla jobbigt att ryggen har börjat krångla igen, jag orkar inte ha ont. Speciellt inte nu i helgen.

Ikväll spelar vi tränings match mot LUGI.
Imorgon spelar vi mot Team Eslöv.
Och på söndag spelar vi mot H43/ Lundagård.
Alla tre lagen spelar i elitserien så det ska bli skoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: