Skåningen

Träning, livet och resor.

kärleks te.

Kategori: vardag

Det blev bara Kvant och jag, Hanna bangade att träna idag.
Träning gick väl sådär idag, jag var helt slut i benen, fråga mig inte varför. Så jag körde lite mixad träning istället. Och så blev det en hel del cykling.
Fy fan vad jag svettades, undrar vad som har hänt med mig. Jag brukar svettas, men har aldrig svettas så mycket förr som jag gör nu förtiden. Det verkligen rinner av mig, Kvant och Steffi (som jobbar på gymmet) bara kollade på mig och fattade inte hur jag lyckades bli så blöt.

Nu är jag nyduchad och sitter med en kopp kärleks te och tända vanilj ljus.
Det är den ända kärleken jag får ikväll, men det får jag leva med ;)


Kärleks te är så himla gulligt med sina små hjärtan i.

Kommentarer

  • huhu säger:

    mysa med dig själv lite granna ;)

    2010-08-18 | 21:22:56

Kommentera inlägget här: