Skåningen

Träning, livet och resor.

jag drömde.

Kategori: vardag

inatt drömde jag om mig och min käre vän Jocke, sjukt skum dröm.
Jocke och jag umgicks en jäkla massa när jag bodde i Norrköping, hur kul som helst hade vi. Synd bara att vi inte snackar så ofta nu längre.
Hur som helst så var min dröm skum.
Han hade börjat träffa en tjej (vilket jag i vanliga fall inte skulle bry mig om utan bara tyckt var skoj), iallafall så blev jag jätte ledsen i drömmen och ville verkligen inte att han skulle vara med henne.
Jag började inse att jag hade känslor för honom.
Så jag ringde upp honom och vi träffades. Jag ville bara skrika ut till honom vad jag tyckte och tänkte men det gick inte, så jag föll ihopa i hans famn helt förkrossad och grät. Ja grät sjukt mycket och mitt bland alla tårar lyckades jag snyfta fram "jag tycker om dig, jag tycker om dig jätte mycket, du får inte bli tillsammans med henne..." då kramade han mig och hårt och sa "Cilla, vet du så länge jag har väntat på att du ska säga så? Jag älskar ju dig...."  då brast allt för mig, och jag grät men av lycka.

hahaha var fan får man allt ifrån?


Jag och Jocke.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: