Skåningen

Träning, livet och resor.

jag är så jävla bra.

Kategori: vardag

tillbaka till verkligheten. Måndag och 5 veckors semster är slut.
Dagen gick faktiskit fort på jobbet, vi städade så sjukt mycket idag för dom lägger nya plattor inne i badet så de är byggdamm PRECIS ÖVERALLT!  Så de finns en hel del att städa tills vi öppnar på måndag.

Va inne i Lund efter jobbet hos våra sjukgymnaster. Jag har haft ont i foten sen förra helgen då vi spelade beachhandboll så jag tyckte att det var dax att kolla på det.
Jag har en sena i foten som är inflamerad så jag får inte lov att springa på träningen som drar igång på torsdag. aj aj. Men de är ju bara till att lyssna på Mackan och Henke som kan det dom gör. Sjukt bra att vi har fått denna tillgång till klubben, det är bara för oss att ringa vid minsta lilla krampa i kroppen så får vi tid hos dom.
Va tvungen att köra in i Lunds stad för att handla Voltaren som jag ska käka i 5 dagar nu.  Jag skulle verkligen kunna tänka mig att bo i Lund, sjukt mysig stad. SJUKT SNYGGA killar ;)



Jag mår bra, jag mår jäääävligt bra. Fan vad gött när man mår så här vissa dagar. ME LIKE.
nu ska jag dricka en stor kopp te och ha i min nya honung som är smaksatt med vanilj. SMASKENS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: