Skåningen

Träning, livet och resor.

jag är fan grym.

Kategori: vardag

duktig jag varit nu.. =) jag ska fan komma i tipp topp form har jag bestämmt mig för. Jag körde inte allt för mycket på gymmet. Cyklade i 10 minuter så att svetten rann av mig, sedan körde jag bänkpress, djupa knäböj och frivändningar. sedan avslutade jag med lite magövningar tillsammans med Kvant. Det räckte gott och väl, körde rätt så intensivt plus(+) att vi har mycket träning i veckan så kroppen behöver lite vila också.

Men som sagt mitt mål är att komma i tipp topp form så att jag känner mig som jag vill känna mig när jag mår bra i kroppen.


.

nu blir det lite tv tittande innan jag ska nanna.

god natt älskade vänner.

Kommentarer

  • Wrenchblog556 säger:

    Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

    2011-06-09 | 07:31:44
    Bloggadress: http://wrenchblog556.blog366.com

Kommentera inlägget här: