Skåningen

Träning, livet och resor.

gummistövlar.

Kategori: vardag

mamma och jag var nere på Intersport i förmiddags, jag köpte ett par nya joggingskor och medans vi ändå va där då köpte jag mig ett par gummistövlar. Vilken konstifg känsla de var att ha på sig igen,mins inte senast jag ägde ett par gummistövlar ens.
Men dom var söta, vita med rosa flit inuti. sööttt =)

Jag ska väl strax börja packa mina saker som jag behöver ha med mig på vårt sociala läger som vi ska på ikväll.
Vi fick en karta på sjävla stället men inte vägen dit, så stod de, ni ska befinna er på plats 17.00, LYCKA TILL!
Tackar. haha. men de blir nog skoj.



Det är nog tur jag köpte dom för de ösregnar nu.... söta va?

Kommentarer

  • Jeffe säger:

    jag vill med ha ett par gummistövlar :D vad kostade de?

    2010-08-06 | 20:06:23
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
  • Jeffe säger:

    haha jag vet, fatta att jag hade velat se den matchen! det var hela a-laget, de hade tydligen haft träningsläger här i några dagar. benjamin gjorde några baljor, bl.a. en straff mot brorsson :P

    2010-08-07 | 19:32:03
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: