Skåningen

Träning, livet och resor.

dagens schema.

Kategori: vardag

jag vakande ändå för en timme sedan, vad har hänt med mig?

Om 1- 1 ½ timme kommer älskade Iccan hit, hon ska på bröllop idag så jag ska hjälpa henne med hennes hår och smink. Mysigt att få träffa henne igen, älskar mig själv för att jag parade ihop henne och Emil så att hon kommer ner till Eslöv lite då och då ;)

Sedan bär det av till Höör vid 13.00, vi ska fotograferas idag, och mitt hår har värsta utväxten, snyyyyygt! Men orkar jag bry mig? Knappast va. Snygg som jag är ..

Kl 16.00 så spelar vi match mot Team Eslöv, det är alltid lika jobbigt eftersom man känner dom så väl. Men de är skoj på ett sött också.
Efter matchen får jag köra rally hem. För 18.00 börjar nästa evengemang.
"hejdå-sommar fest" som är en maskerad. Så det blir bara till att svira om snabbt för att sedan kör dit.

Blir en hyfsat tidigt kväll för mig eftersom vi spelar kl 14.00 imorgon.

Tjo hopp gummi .... Fullt upp ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: