Skåningen

Träning, livet och resor.

då var jag igång igen.

Kategori: vardag

i förra veckan tog jag tag i mig själv och köpte gymkort i Eslöv. Så idag efter jobbet körde jag upp och tränade.
Fredrik var också där och tränade så vi avslutade våra pass med ett gemensamt mag pass. Bra att ha någon som man kan köra mage tillsammans med det blir mycket lättare då.

Där var en kille på gymmet som körde något han trodde var knäböj men det var det verkligen inte, i alla fall så körde han med sjukt mycket vikter och han knä pekade åt alla håll.  Jag är verkligen ingen expert på styrketräning men en hel del har man lärt sig under alla handbolls år. Så jag kunde bara inte hålla tyst utan sa till honom att han skulle tänka på sina knän. Sen kom han fram till mig efteråt och sa "tack så mycket de kändes verkligen bättre när jag gjorde som du sa"  HA jag kan om jag vill ;)
Där räddade jag hans knän och rygg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: