Skåningen

Träning, livet och resor.

akupunktur.

Kategori: vardag

vill börja med at säga FÖRLÅT för att jag inte skrev igår. Jag hade inte tid. Sorry.
Mina skor var supernsabba på träningen, så de blir nog kanon bra ska ni se.
Uppe i E-tuna i helgen fick jag tillbaka min ryggsmärta, inte SKÖNT ska ni veta. Som tur var Henke, vår sjukgymnast, på träningen igår så jag besökte honom efter vårt handbolls pass.
Jag var sne som vanligt men han testade att sätta 4a nålar i min rygg. Jag har aldrig testat akupunktur förr men det var rätt fräckt, väldigt speciell känsla.
Jag var hemma senare än vanligt igår, men det var bara att hoppa in i duschen för Kvant och Freed kom på besök. Sedan drog vi bort til brorsan. Han, Ante, Steffi och Freed (Kvant åkte hem) festade lite medans jag bara var trevligt sällskap. Runt 01.00 i natt så kom det 3 brandbilar  och polisbilar farandes utanför brorsans lägenhet.
NEEEEEEEEEEEJ! Tänkte vi, inte nu igen, så alla 5 klädde på sig och sprang ut på spaning. Men det hade "bara" brunnit på en lekplats, så det var inget stort som tur var. Polisen snackade med oss om vi sett något men de hade vi inte.
och DET VAR DÄRFÖR jag inte hade tid att blogga igår ;)

Nu ska jag till gymmet och köra skiten ur mig själv, Hanna och Kvant ska också med. Ska nog plåga dom lite också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: