Skåningen

Träning, livet och resor.

riktigt trött.

Kategori: vardag

efter jobbet idag stack jag direkt hem till mamma och pappa. Jag tog med mig Buddy & Merita på en promenad. Skönt med en timmes frisk luft, synd bara att de blåste så mycket.
Sen så käkade vi och efter det la jag mig på soffan och halvdog.
Filmen "flyga drake" gick på tv1000, har aldrig sett den så pappa och jag fastande, hemsk men bra film. Rekomenderas för er som inte sett den.

Jag visade min tatuering för mamma och pappa igår, oj oj oj. :)
Mamma sa typ bara " jaha de har jag gått och väntat på i så många år så jag blev inte förvånad"
Pappa sa mer typ " vad är det för något? varför palcerade du den där? va va va? "
Han gillade de inte så mycket vad kan han göra nu? NU sitter den där den ska. Sen avslutade han med "nu gör du inte flera!!"  HA HA HA sa jag då. (självklart kommer jag göra flera)



I LOVE MY TATTO!♥


p.s. börjar man bli gammal om man vill gå och lägga sig så här tidigt (21.18) en fredag kväll ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: