Skåningen

Träning, livet och resor.

lång & härlig helg

Kategori: vardag

denna helgen har varit så himla lång, sköööönt!
Vi starade helgen genom att förfesta hemma hos mig i fredsags, vi brudar spelade spelet Våghals (sanning och konka) riktigt skoj.
Sedan begav vi oss ner till "härliga" Stensson, sjukt lite folk men vi hade ändå skoj.
Sjävklart hade vi efterfest till 5 i lördags morse, rätt sliten igår.
Men vi fortsatte med alkoholintaget igår också, det blev typ hemma fest hos mig, vi höll på till 4 imorse.
Och idag har jag varit i Malmö en sväng med Merita. Vi var en runda på Entré ett shoppingcentrum och edan bjöd hon mig på en god middag på Tbone. Riktigt god mat, blev sjukt mätt.
Nu sitter jag här i min ensamhet för brudarna skulle koll apå SAW 6 och sånt mög kollar inte jag på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: