Skåningen

Träning, livet och resor.

helt slut.

Kategori: vardag

efter jobbet idag så gick jag upp på gymmet, Linn jobbade och hon utbilade sig till PT i höstas, så jag frågade henne om hon kunde köra lite med mig.
JÄVLIGT DUMT! För fy fan vad hon tog död på mig, mina ben skakade och jag kunde knappt gå, fy fan vilket ben-pass hon körde med mig.
Var totalt 1 ½ timme på gymmet idag, känner mig stolt och Linn ska ha mycket cred som puschade på mig så sjukt bra. Det får vi ta och göra om.
Linn ska även hålla i våra nya aktiviteter på badet, bla ett pass som heter combo pass, i det ingår, spining, pilates och cirkelträning. Idag frågade Linn och våran chef mig om jag kan tänka mig att vara hennes reserv.
Jag tackade ja, skoj med något nytt. Så på torsdag ska Linn och jag köra igenom combo passet så att jag lär mig en del, sedan ska jag ju kunna det så bra att jag kan hålla i passet själv.
Spännande.

Efter den brutala träningen på gymmet så hade vi avtacknings middag med våran tränare Buttan som efter 3 år i klubben ska lämna. Nu väntar nya äventyr för oss i damlaget med Niklas Harris.



Kanske såhär man ska sträva efter att se ut?
CRAZY!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: