Skåningen

Träning, livet och resor.

sorry..

Kategori: vardag

har bara inte haft tid till att blogga =)
Men imorgon är jag ledig och då ska jag lägga in bilder från helgen på datan så att ni kan få ett smakprov.
Ska väl sova nu strax och imorgon hoppas jag på en underbar sovmorgon.
15.15 har jag tid hos min massör, helkropps massgae, tar väl typ 2 timmar.
UNDERBART fast det gör ju ont, men efteråt är man som en slapp fisk. =)

Nu blir det tändstickor vid ögonen så att jag orkar hålla mig vaken tills Idol tar slut.

Har idag påbörjat mitt nya liv, mitt laktosfria liv, har riktiga magsmärtor frånoch till och magen mår inte bra alls, så jag testar att leva laktosfritt ett tag för att se om det hjälper.
Har nyss slukat ett glas med jordgubbsdryck från OATLT (havredryck) gott som fan.


Har en hel del av dessa produkter i kylen nu och jag gillar det skarpt!



Kommentarer

  • Emma säger:

    Halloj Cilla!! Men vet du vad - om du ska käka laktosfritt kan du äta de produkter de står laktosfritt på!! Havreprodukterna är även fria från mjölkproteinet & sojan!! Men det känns skönt att fler än jag käkar havre :/ Kram på dig!

    2009-09-30 | 08:04:28
    Bloggadress: http://emmsonh.blogg.se/
  • Emma säger:

    Jajamen... E man både laktos, mjölkprotein & soja-intollerant så får man käka havre. Men tåler man proteinet & sojan och det bara é laktosenzymet man é känslig mot så funkar laktosfritt och det finns SÅÅÅ mycket mer laktosfria produkter från Valio, finns fil, yoghurt i olika smaker, grädde, gräddfil, vaniljsås, medan i oatly é väldigt begränsat... Men lycka till bruden - de funkar att leva så me :)

    2009-09-30 | 13:55:33
    Bloggadress: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: