Skåningen

Träning, livet och resor.

snart är det dax =)

Kategori: vardag

vi spelade hyfsat mot Teamet, dom kunde ha krossat oss rejält men vi förlorade med 4 bollar. BRA jobbat av oss med tanke på att vi hade 2 avbytare mot ett elitserielag!

Har varit nere på Grappa en stund nu med Kvant, Freed ocg Steffi, mkt trevligt. En äldre man trillade ner från Stenssons trappan och bara låg kvar, alla på Grappa rusade ut, det blöde från hans mun och han såg fan död ut.
Men han levde och vi ringde ambulansen och grejor, men stackarn.

Imorgon drar jag =)  Ska bli så jävla skoj.
Några av danskarna är redan uppe i huset som vi ska spendera helgen i, vi kommer vara 15 pers.
8 danska grabbar, 2 norska grabbar och vi 5 svenska tjejer.
Tyvärr kommer inte Jeffe, Ylva och Thea vara med, tråkigt.
Fredag till söndag kommer jag befinna mig i ett hus vid Sommen cirka 3 mil från Tranås.
Umgås med underbara människor, festa och ha de kanon.
Tror denna helgen kommer bli kanon skoj.
Jag har inte packat ett dugg och jag måste dra från Eslöv vid halv 10 imorgon bitti, så nu väntar sängen så jag kommer upp i tid imorgon och hinner packa!

sov gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: