Skåningen

Träning, livet och resor.

parkeringsböter

Kategori: vardag

suck, när jag satte mig i bilen imorse för att köra iväg till jobbet så såg jag den jävla p-boten på framrutan!
HELVETE tänkte jag, 400 kr rätt åt helevete.
Förstod inte först hur jag kunnat få en böter eftersom p-skivan måste ligga i bilen mellan 09.00-18.00 och jag kom hem efter 18.00 igår och stack vid 7.30 idag.
men pappa kom på svaraet.
Har missat denna skylten helt, att den 1a varje månad mellan 05.00-08.00 är det städning av parkeringen!
TYPISKT!
Men nu vet jag det och kommer aldrig mer parkera 1a varje månad =)

Fick igång mitt nya internet idag oxå. kanoners.
Nu måste jag bara få det trådlöst också..


Nu ska jag fortsätta att se på dokumentären om hon som fött 8linar... SJUUUUKT är de!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: