Skåningen

Träning, livet och resor.

ledig.

Kategori: vardag

har varit ledig idag, riktigt skönt.
Hanna såg till att det blev frukost på Grappa, eller snarare lunch för vi va där lite över 12 i förmiddags.
Sanna och Steffi kom också och gjorde sällskap, sen gick vi en runda i lilla Eslöv.
Det är så satans synd att Eslöv inte är lite större med fler affärer för då hade det varit kanon.
Ingen orkade hänga med mig till Ikea idag heller, segt.
Var iaf inne på Inter Sport och prövade ut ett par skor som jag ska ha, löpardojor. Men jag la undan dom tills lönen finns på kontot.
Sjukt sköna, likadana som jag hade i fjol fast årets modell.
Jäklar vilken skillnad på skorna, dom jag har nu är verkligen väl andvända, dämpingen är bort och skorna är redo att slängas..

Ska snart hämta upp brorsan så ska vi hem till mamma och pappa för att få mat. =)
Sen blir det en kvälls promenad med Kvant och Sanna, vi hoppas kunna sno med oss Buddy på promenad oxå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: