Skåningen

Träning, livet och resor.

it´s sooo f**king BIG!

Kategori: vardag

mamma ringde mig idag på jobbet och sa "din soffan har kommit, vi hämtar den till dig!"
SHIIIIIIT! så glad jag blev.
Men eftersom jag var hos frissan så fick brorsan och Ola hjälpa pappa.
Slapp bära, SKÖNT!
Men shiiiittt så stor den är, PERFEKT eftersom vi alltid är hemma hos mig och myser.
LIte kaos bara, för André har inte hämtat min gammla än så lite trångt är de..

Brorsan och Ola hade gett sig på min data också, och när jag mötte dom utanför lägenhetn så var det första dom båda sa " KÖP EN NY DATA!!! Din är ju helt fucked up! Den funkar inte.. Det går inte att ha trådlöst på den!"
JAAAAAHAA så skoj sa jag då, vill vekrligen bli av med dom fula sladarna i vardagsrummet, så jag får väl se till att köpa en ny data!

Sanna och Hanna har kommit hem til Sverige igen efter 2 veckors semester på Las Plamas, SVIN! =) Men ikväll blir det mys hos mig, KANON i min nya soffa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: