Skåningen

Träning, livet och resor.

det visste jag inte..

Kategori: vardag

Freed och jag tog en Grappa lunch idag, mumsigt.
Lilla söta Felicia jobbade, hon har oxå tandställning men iofs så är hon väl mer i "rätt" ålder för att ha det.
Men hon har likadant som mig, porslin uppe och vanlig nere.
Henns är så vit och fin så jag frågade henne hur hon kan hålla sin porslins räls så vit?
Min känns gul och äcklig och det ser ut som den är ovårdad, fast jag borstar tänderna sjukt ofta, för att jag tror att den ska bli vitare.
Då säger den lilla plutten "ja men de är bara till att åka in till Lund och byta gummisnoddarna!!"
HALLLLÅ?! Varför har ingen berättat det för mig?
Jag ska ju in och spänna tandställningen på onsdag och då kommer jag be dom byta ut mina "smutsiga" snoddar till helt nya fina vita :D

Djurhus var här i förmiddags, och TRO det eller ej, men nu har jag trådlöst bredband! haha det gick tydligen att fixa ädnå =) Tack.



Här är 2 bilder där jag ler och ser min tandställning.
Finns inte så många bilder på det.
Men det är sjukt så raka tänderna har blivit, riktigt skoj att se förändringen.
Och rakare ska dom bli.

Kommentarer

  • Diurhuus säger:

    Vasschego. skönt slippa sladdar.

    2009-09-20 | 19:59:39

Kommentera inlägget här: