Skåningen

Träning, livet och resor.

skönt.

Kategori: vardag

idag var det helt underbart när jag slutade kl 16. Att kunna köra hem direkt och inte behöva sitta kvar i hallen för att vänta på träningen.
Härligt som fan.
Har varit en runda hos Kvant nu, ovanligt att jag umgåtts med tjejerna eller?
Dom är ju som min familj, vi umgås i vått och tort i princip varje dag.
Rätt slappt, men alltid skönt med sällskap.
Nu har dom fått får sig att börja sticka, rätt trevligt, får väl börja jag med så att jag inte blir "utanför". haha, vilka käringar vi är.

Ska slappa lite nu, sen får det bli sängen. Ska nog packa träningsväskan ikväll för i tisdags morse så glömde jag bode shorts och t-shirt! BRA CILLA, bra!
Det löste sig ändå, men hur tänkte jag där lixom? T-shirt och shorts är typ det ända jag behöver på träningen.



FAAAAAAAAAAAAAAN vad jag är trött på avloppslukten inne i badrummet!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: