Skåningen

Träning, livet och resor.

över 1100 kr!!

Kategori: vardag

det är dax för mig att byta ut min p-stav, känns verkligen inte som att det har gått 3 år sedan jag satte in den som jag har nu, galet vad tiden går fort.
Hämtade ut den nya p-staven på Apotket, var tvungen att köpa Emla plåster också. Lokalbedöving som man sätter på 1 ½ timme innan besöket hos barnmorskan, och så köpte jag sminbortaggning.
När jag kom fram till kassan så fick jag betala lite mer än 1100 kr, det sved kan jag lova er.
MEN okej, 974 kr tror jag att staven kostade, och det är verkligen inga pengar alls för något som varar i 3 år. Men hur ofta betalar man så mycket på apoteket annars? CRAZY!

Det blev inget besök på nya IKEA idag, synd, men jag och Kvant har haft mys dag, vi köpte frulle från Skafferiet och gick sedan hem till mig och ollade på Dirty Dancing, Freed kom oxå hem till mig så vi hann med att kolla på Coktail efter Dirty Dancing.
Jag stack hem till mamma och pappa för att käka medans tjejerna var kvar hos mig, kosligt (mysigt), dom stack nyss hem. Ska väl ta och plumsa ner i sängen nu strax.

GOD NATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: