Skåningen

Träning, livet och resor.

nytt rekord på Grappa?!

Kategori: vardag

kan det vara så att vi brudar idag slog nytt fika rekord?
Vi träffades nere på Grappa kvart över tolv och Steffi & jag satt kvar till halv 5 och dom andra drog vid halv 4.
Det roligaste är väl ändå att halv 5 bytte jag ut mig själv mot 2 andra vänner som Steffi känner, så dom sitter där nu och käkar.
Grappa är som vårt andra hem kan man säga, galet. Men vi trivs där.

Ska hem till mamma och pappa vid 6 tiden idag och får kvällsmat, sen tror jag att brudarna dyker upp här ikväll för att se på tv.  =)


Nu har vi även bokat vad vi ska göra på nyår, vi har snackat länge om det men äntligen är det bokat.  Det blir en ny kryssning på Galaxy, Stockholm -Åbo. Men denna gången blir det ingen singelkryssning och det är inte bara Steffi, Hanna, Sanna och jag utan även Kvant och Freed (hon nu Freed får ledigt). TOPPEN =) Kan nog blir galet även denna gången.


Senast på singelkryssningen.. Sjukt var det då.
Visst ser det ut som att min kropp är bak&fram?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: