Skåningen

Träning, livet och resor.

kan man ha mer otur??

Kategori: vardag

asså jag måste vara förföljd av oturen själv.
Ja ni vet ju att jag har problem med avlopps doften, och ja FORTFARANDE!
Vad tror ni är felet nu då?
JOOO jag har inget vatten i lägenheten! SKOJ!
var sugen på te nyss, gick ut i köket för att fixa det men tror ni det kom mågt vatten ur kranen? NEJ!

Men nrä Kvant, Freed, Ola och jag kom hem från stan innan så verkade det vara en vatten läcka nedanför mitt hus för det ran en jäkla massa vatten och där stod en snubbe men konstiga verktyg.
men då kopplade ju inte jag vad felet var. Så det är tur att mitt hår har en bra hårdag, för jag kan ju inte ducha heller, så jag får köra med extra mycket parfym ikväll.. ;)

men så sjukt störigt, man är riktigt beroende av vatten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: