Skåningen

Träning, livet och resor.

jag längtar bort.

Kategori: vardag

när vi var på Ios i sommras så träffade vi sjävklart en massa underbara människor, men där var en av alla som gjorde ett starkt intryck på mig. Hayden från Australien, jag var lite full en kväll och blandade ihop honom med en annan kille från Australien, dagen efter när vi skulle upp till byn igen så hamande han och jag brevid varandra på bussen. Han kände igen mig men jag kom knappt ihåg honom.
Sedan skildes vi åt uppe i stan. Denna kvällen mådde jag rätt kasst, var bakfull eftersom jag hade festat hela dagen. Hayden letade upp mig senare på kvällen när vi satt på våran favvo bar Frankies. Vi snackade och han följde oss ner till bussen och vilken gentleman han var.
Världens snällaste kille tror jag, dock inte allt för vacker.
Vi har sedan Ios haft mail kontakt och eftersom han har varit runt om i världen och backpackat så har jag fått höra lite om vad dom gjort. Nu är han hemma i Australien igen och han frågade när det var min tur att komma dit.... ???? JADU Hayden, jag skulle gärna åkt nu.. "It is great weather, sunny and warm." Lite av vad det stod i mailet jag fick idag, kul at läsa när man går runt i vinterjacka här hemma.
Tror att jag måste ta tag i mig själv och spara ihop lite pengar så att jag kan ta mig någonstans..
Vill verkligen testa på att "resa" runt i världen innan jag börjar plugga.



sjuuuukt onödigt inlägg va? Men men nu har ni något att läsa.



ledig imorgon och det innebär SOOOOOOOOOOOOOVMORGON

Kommentarer


Kommentera inlägget här: