Skåningen

Träning, livet och resor.

Inflyttninfest

Kategori: vardag

Kvant och jag kom iväg till nya IKEA idag, jäklar vad med folk där var, fanns en hel del snyggt som jag kan tänka mig att köpa till lägenheten, men jag får åka dit en annan dag när det lugnat ner sig med folk.
Eftersom vi ska hem till Pierre ikväll så tyckte vi att det var passande att köpa lite nödvändiga prylar till honom där.
Hittade lite saker som han ska få, sjävklart så "slog" vi in varje sak var för sig så det bli lite roligare för honom att öppna..
Vi var även innen på ILVA, har aldrig varit där förr men jäklar vilken underbar affär, allt i min smak!

Det plingade nyss på dörren och eftersom jag inte väntar besök så kollade jag ut genom titthållet först, där stod ett litet barn utklädd i något svart, orkade inte att öppna. Men gulligt ändå. Hallowen alltså.


Hade man inte blivit glad om man fått denna påse med alla packet i? jag hade älskat det!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: