Skåningen

Träning, livet och resor.

hej hopp alla glada.

Kategori: vardag

och varför är jag så glad undrar ni? Jo för jag är ledig imorgon och det ska bli så skönt att få sova ut.
Har inte riktigt återhämtat mig sedan söndagens match än, tyvärr så förlorade vi mot Skövde med 29-28.. =/ Jävkligt synd men men så kan det gå. Är nöjd med min instats iaf.

Jag känner att jag vill åka iväg imorgon, skulle behöva hitta lite nya saker till lyan, framföllt är jag ute efter en bänk/byrå/schänk typ som jag kan ha i vardagsrummet, har ännu inte hittat någon/något jag fastnat för, men det borde jag väl hitta snart?
Nya IKEA har ju öpnnat, orkar man åka dit? Det är ju världens 2:a största IKEA och med invigning förra veckan är det nog en massa folk där dagligen.
När jag kom hem nu ikväll så upptäckte jag en stor grön växt, typ som en palm fast ändå inte, i vardagsrummet. Mamma och pappa hade tydligen varit här. Men de blev super bra, just vad jag behövde.


Trevligt med lite grönt, vet inte om den ska stå där eller om jag ska flytta den


Ni har nog inte sett min klocka ja satt upp ? OCH ja, den är inte helt jämn men det är charmigare så..!


och som ni ser här, cd-spelarn på golvet, det är till denna plats jag vill hitta en möbel.. Men vad???

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hur har du fixat texten på tapten??! läckert som bara den

    2009-11-02 | 23:47:25
    Bloggadress: http://zanzloza.blogg.se/

Kommentera inlägget här: