Skåningen

Träning, livet och resor.

Dagens man?

Kategori: vardag

Har ni sett Carolina Gynnings program på tv4+, Dagens man?
Varför finns det inget program som heter "Dagens tjej?"
Då skulle jag garanterat ställa upp!
Lova mig att informera mig om ni någonsin ser reklam om något liknande program, för då kommer jag att anmäla mig. Hade varit as skoj.

Från det ena til det andra, JAG FICK SKRAPA RUTORNA PÅ BILEN I MORSE!! brrr, det börjar bli kallt nu, isch.
Jag skulle så gärna vilja flytta utomlands i några månader.
Om jag väljer att "sluta" med handbollen efter denna säsongen så kommer jag försöka flytta utomlands, typ bara plugga eller ta vilket jobb som.
Måste ut på äventyr känner jag. Handbollen är mitt liv, men ibland önskar jag att det inte var det, man går miste om väldigt mycket som man skulle kunnat gjort om man inte varit bunden till handbollen. Men det är mitt eget val.
Vi får se hur framtiden blir...





"spunk" dagen med Anna och Linn var en av dom roligaste på IOS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: