Skåningen

Träning, livet och resor.

tisdag = ledig

Kategori: vardag

sitter här i mina mys kläder, gick upp 11.30 idag. Har bara chillat, lagat till en god frukost och bara njutit.
Det regnar utanför fönsterna och jag både hatar och gillar det.
Sommar regn är på något sätt rätt så mysigt.

Jag funderar på om jag ska köra ner och köpa hem lite ingredienser så att jag kan laga en god hummersås med räkor och servera det med pasta till mamma och pappa.
Vore inte det snällt av mig ? =)

Kl 15.00 ska jag vara hos tandläkaren och dra ut 2 nya tänder.
Sen får jag väl gå med den jäkla bedövningen i 3 timmar och se blod och saliv rinna nånstop..


Steffi och jag innan Glitter & Glamour festen.

Kommentarer

  • Karin säger:

    Snygga tjejer =)

    2009-05-05 | 17:21:13
  • jeffe säger:

    haha han är rolig att filma :D

    snyggt kort förresten ;)

    2009-05-05 | 19:13:16
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: