Skåningen

Träning, livet och resor.

puuh sa varmt!

Kategori: vardag

har inte fattat foran nu att det e gratis internet pa hotellet har i Kroatien. Vi har haft sjukt bra vader och ar nu bruna och fina, lyckades dock bli lite brand idag sa jag sitter inne nu.
Tankte val ga upp och lagga mig pa mitt och Minnas rum en stund nu och sova for i kvall ar dte FEST.
Fest livet har pa on har varit riktigt daligt, tyvarr, men vi har festat anda.
Men jag rekomenderar inte stallet om man vill festa natten lang. Dock ar det inte hogsasong nu, kanske ar battre under juni, juli och augusti.

Imorgon aker vi hem igen, dagarna har bara sprungit ivag,

hoppas det reganr pa er darhemma, muhahaha.,.

Kommentarer

  • dickeeeeeeen säger:

    sommaren är här cilla, jag har 28 grader på min balkong, hoppas det är värt pengarna :P

    2009-05-25 | 17:50:47
  • Cc säger:

    Inte för att göra dig besviken men idag var det stor sol och 20 grader ;)

    2009-05-25 | 20:52:25

Kommentera inlägget här: